söndag, september 05, 2010

Ett minne för livet

Hitta din kändisrespektive. Till bordet hade jag Johan aka Clark Kent.

Nu har jag kommit hem igen efter gårdagens klassåterträff. Det var vi som har gått grundskolan ihop. Från dagis helt upp till nionde klass.


Syns inte så bra här men efter min klädpanik slutade det med den blå klänningen jag hade på bröllopsbrunchen i våras och prickiga strumpbyxor.


Det var så kul. Vissa har jag inte sett på 10 år men man har ändå hört lite om vad som hänt i deras liv. Till en början var det lite stelt men när vi väl satt oss till bords var det som om vi aldrig varit ifrån varandra och hade så kul som vi haft många gånger förr. Ett tag hade jag så ont i ansiktet av allt skrattande och drog mig till minnes hur starka band vi faktiskt hade till varandra då - både på gott och ont.

Inga kommentarer: