torsdag, november 10, 2011

Jalou





Bakåtsträvande jag vill inte ha en mobil med touchskärm utan behåller gärna knapparna. Helst också en vikbar för det saknar jag.

Idag har jag ett möte på förmiddagen och sen är jag ledig. Sista dagen så jag laddar inför helgen. Igår när jag stod och väntade på Emma så kunde jag inte komma undan en mobilförsäljare. Brukar vara snabb med att avböja men han var så trevlig så jag pratade lite med honom. Han ville ge mig en Iphone men jag vill inte ha någon så visade han mig en vikbar modell. Den gillade jag skarpt. Men efter att ha googlat lite när jag kom hem så visar det sig att den är från 2009 och inte så vanlig längre. Jag vet inte om jag kan få tag i en ens utan att byta operatör och då binda upp mig. Typiskt att jag skulle fastna för den här så.

Inga kommentarer: