onsdag, augusti 22, 2012

Känns sådär kul

Slutade kl 3 idag. Satte mig på en pub och drack en cider med en kollega som ska sluta och jag hinner inte träffa henne innan dess eftersom jag nu är LEDIG i 9 dagar. Yey för min minisemester.
Hon är en av dem som jag kommit närmast under sommaren, vi har bara så förbaskat roligt och pratar om allt mellan himmel och jord. Det är så tråkigt att hon valt att lämna. Där är faktiskt många bra kollegor som slutar nu i augusti och september. De gör sitt jobb, det gör det bra och är bara allmänt bra kollegor. Det gör is in tur att det kommer bli lite mindre roligt att gå dit. 

Nu ska jag köra ett sista gympass innan bröllopet och jag är så hungrig. S lagar mat och det doftar ljuvligt. Mm, ska bli gott att slänga i sig en portion efteråt.

Inga kommentarer: