fredag, juni 28, 2013

Bröllop på Madeira


Över midsommarhelgen åkte vi till Madeira för att gå på bröllop. Det var S bästa vän som gifte sig. Helgen var helt fantastisk och det var så skönt med riktig värme. Det var väldigt många som flugit ner för bröllopet och det var kul att träffa alla deras brittiska vänner. 
Vi landade fredag eftermiddag och jag kastade mig in i duschen för jag trodde vi skulle på drinkmingel ganska omedelbart men det visade sig att vi hade gått om tid för både bad och middag. På lördagen blev vi bussade till en strand för vigseln. Alla som ville badade och efter det åkte vi vidare hem till brudens familjs sommarhus där festen hölls. På söndagen åkte vi som ville ut på havet med en katamaran, åt middag på kvällen och det hela avslutades med ett bål på stranden. En alldeles perfekt och rolig resa. 


Jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga under sommaren. Jag känner att det varken finns tid eller ork. Inläggen kommer komma lite sporadiskt och så får jag se till hösten om inspirationen har kommit tillbaka. 

Inga kommentarer: