Visar inlägg med etikett Drömplagg. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Drömplagg. Visa alla inlägg

tisdag, juli 02, 2013

Cravings

(Bild Charlotte Olympia)

Åh, jag dör. Hur mycket vill jag inte ha de här godingarna. 

måndag, februari 25, 2013

Oscars 2013

Bilder: Eonline och Mashable. Amy i Oscar de la Renta och  Jennifer i Dior Haute Couture.

Vackra Oscarsklänningar. Japp, ingen överraskning när det kommer till mina favoriter. Amy Adams och Jennifer Lawrence. Jennifers Diordröm är ren perfektion. 


Charlize Theron var också fin i sin vita

onsdag, december 12, 2012

Dagens dröm


(Bild NAP)

Bjällror hade gärna fått förgylla min jul och därmed fullborda mina juliga outfits.

torsdag, december 06, 2012

Dagens dröm


(Bild NAP)

Sol i sinne fixar Stella McCartney med den här. 

lördag, november 24, 2012

Dagens dröm


(Bild NAP)

Jag är ju svag för den här typen av klänning. Perfektion av Oscar de la Renta.

måndag, november 19, 2012

Dagens önskning


(Bild NAP)

Sjukstuga här. Har fått en sådan hemsk hosta. Kan inte minnas att jag någonsin haft det förr och så är det endast hosta. Lite konstigt.

Har tröstat mig med att fönstershoppa i webbutikerna och gillar Proenza Schouler's färgklick till väska lite extra. 

måndag, november 12, 2012

Dagens önskning

(Bild NAP)

Hade gärna lyst upp höstmörkret i den här tröjan. 

måndag, september 24, 2012

Stjärnklart


(Bild NAP)

Börjar denna något trista och regniga måndag med ett mästerverk från Marchesa. Vad är en bal på slottet....

tisdag, september 11, 2012

Dröm för bruden

(Bild Emsedge)

Åh nej, den här skulle man ju gift sig i. 

tisdag, september 04, 2012

Roock stud


I Paris såg jag en tjej som hade de fina Valentinoskorna med nitar i rosa. De har inte känts som mig innan men nej, vad snygga de var på. Très chic. 
Ballerinaversionen är också så underbara. 


(Bilder A bit coquettish och pretty little things)

måndag, augusti 20, 2012

Vilken godbit



(Bild NAP)

Jag dör nästan. Sån härlig sak från Dolce & Gabbana.

måndag, juli 16, 2012

P for perfection

(Bilder NAP)


Tvungen att posta lite perfektion från Chloé.

lördag, juni 30, 2012

Underbara

(Bild Kemberry)


Miu miu cherry-sandaler.

tisdag, juni 12, 2012

Second skin



(Bild Knightcat)


Måste bara säga att den här skinnjackan är grymt snygg. Jag som inte gillar skinnjackor egentligen. 

tisdag, maj 22, 2012

Dagens önskning

(Bild NAP)

Ring med döskallar från Alexander McQueen. 

söndag, maj 13, 2012

Jag hjärtar

(Bild NAP)


Jag hade velat ta den där dagen i Köpenhamn riktigt snart för att leta skor. Men jag tror tyvärr inte det hinns med denna månad. Vi får se, jag vill helst att det ska va lite värme när vi åker ner så vi kan äta i Nyhamn. Det blir hur som helst mysigare att strosa runt om solen värmer.
Blev lite förälskad i dessa skor. Så söta. 

tisdag, april 10, 2012

Dagens önskning



(Bild NAP)


Snyggaste kostymen på länge. Från Ralph Lauren.

måndag, mars 19, 2012

Dagens önskning



U N D E R B A R Jason Wu!

fredag, mars 09, 2012

Dagens önskning

(Bild My theresa)


Dagens önskning nu till våren är en trench från Burberry. En klassiker som håller år efter år. Gäller bara att välja rätt färg.

onsdag, februari 29, 2012

Oscars II

Några klänningar till måste jag få gotta mig i. Även Kate Holmes klänning var vacker.


Och Kate Bosworth.


(Bilder Ebbas blogg och Knightcat)