måndag, juni 11, 2007

Dagens allt

Dagens goding: Fergies nya låt "Big girls don't cry". Känns sommar.
Se den här.

Dagens det-förvånar-mig-inte-alls: Paris Hilton må ha åkt in igen men hon hålls inlåst i ett enkelrum som till skillnad från fängelsecellen i Lynwood inte innehåller en enkel galonbrits utan en bekväm madrass. Hon har inte heller en gallerdörr utan en vanlig dörr med fönster där personalen kollar till henne. Så även om ödet har hunnit ifatt henne och man bedyrade att ingen "special treatment" skulle ske, särbehandlas hon.

Dagens wiii: Sex and the City ser ut att bli film till slut. Hoppas verkligen att det är så och att den kommer snart.

Dagens produkt: Solar defense booster spf30 från Dermalogica. Anpassa ditt solskydd efter vädrets växlingar! Genom att mixa denna booster med lika stor mängd mjukgörande creme eller foundation får du ett bredspektrigt skydd med solskyddsfaktor 17. Om boostern används ensam koncentreras solskyddet till faktor 30. Är vattenfast.

Dagens outfit: Min klänning från H&M har jag på mig för första gången idag.

2 kommentarer:

Marlenesblogg sa...

Hej på dig!! Hoppas allt är bra! Får bara hålla med om att Fergies nya låt är grym!! Har bara hört den en gång, men den fastnade! Ha det underbart i solen! Kram

Me and you sa...

Hej hej, kul att höra från dig. Allt e bra, med dig med hoppas jag. Japp, den fastnar:) Sola lugnt! Kram