torsdag, augusti 09, 2007

Läsbart

Idag har jag också varit ute på en liten shoppingtur i det fina vädret. Får ju passa på nu så länge det varar för den här gången.

Har varit lite jobbigt att inte ha något att läsa efter att jag avslutade min senaste bok så det fick bli fyra nya pocket;
  • Byt liv med mig av Adele Parks
  • Stjärnfabriken av Clare Naylor & Mimi Hare
  • Bakom stängda dörrar av Kristina Hansen, Bengt-Åke Cras & Agneta Cras
  • Perfekta hemmafruar av Jennifer Weiner

Blev även en efterlängtad tub med Elisabeth Ardens Eight Hour Cream Hand Treatment.

Steffan kom hem med en ny Mp3spelare från Samsung som jag också vill ha nu nu nu! Mitt "gamla" skrälle glappar hela tiden och har faktiskt gjort det ända från början men jag har inte orkat bry mig om att skicka tillbaka den eller nåt. Så det får bli dags för en ny istället.

Inga kommentarer: