torsdag, augusti 09, 2007

Sjuk

Man har ingen socialt liv när man jobbar natt. Kroppen är helt ur balans och jag inte förstå att det finns dem som orkar jobba natt hela livet.

Under första natten av tre, natten till söndagen, blev jag förkyld också. Trodde jag skulle kunna sova bort det tills nästa dag men istället fick jag även feber under andra natten. Nu börjar det gå över men inte så kul att jobba och inte kunna ta ledigt eftersom jag hoppas på att få vara kvar tills jag hittar nåt annat och då ser det inte så bra ut att sjukanmäla sig.

Jag har hunnit med att slänga iväg en beställning från H&Ms höstkatalog, många fina saker i höst så det lär bli en del tror jag även från butiken.
Min gamla sångpedagog ringde för att höra hur det var med mig. Vi verkar ha en telepatisk kontakt typ, under åren har det gått perioder där vi tänkt på varandra samtidigt.

Idag har vi äntligen sett Simpsonsfilmen. Underhållande och lagom lång. Det är ganska konstigt ändå att jag i alla år hatat Simpsons men på ett halvår ungefär börjat gilla det så mycket jag ser nåt avsnitt varje dag i stort sett om jag är hemma.

Inga kommentarer: