fredag, januari 11, 2008

Filmtips


Såg "Jakten på lycka" med Will Smith för några dagar sedan. Bästa filmen på länge. Tror det var "Crash" eller "Höstlegender" som var senast i raden av minnesvärda filmer. Men nu lägger jag till "Jakten på lycka" på den listan. Se om ni inte sett den.

Ikväll drar "Lets dance" igång. Själv jobbar jag så det är bara att ställa dvdn på inspelning. Jag älskar det och vill också lära mig de 10 "ballroomdanserna". Att Ann Wilson som sitter i juryn faktiskt jobbar som tränare här i Helsingborg gör ju inte saken mindre attraktiv.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för jobb och smita inom biblioteket för att hämta en bok som tydligen var reserverad för mig. Har inget som helst minne av att jag gjort det. Men men, den verkar bra - Singel på nytt av Plum Sykes.


(Källa: Eget collage med bilder från Google)

Inga kommentarer: