onsdag, januari 02, 2008

Nytt år


Nytt år - nya förväntningar. Inga nyårslöften är officiellt givna, eftersom jag inte tycker om idén om att lova sig själv saker på en viss dag bara för att det ska vara så, men detta är året då jag ska träna mer regelbundet. Det ska också hända en del på arbets- och bostadsfronten. Jag ska också bli bättre på att laga mat och framförallt mer varierad mat.

Nyårsafton avnjöts i (gamla) vänners sällskap med god mat. Något jag verkligen saknar när man bor i en stad där man inte känner någon, är att bara sitta och prata med sina tjejkompisar över en middag.
Det är först vid min födelsedag som jag känner att ett år har gått men tolvslaget passerade som sig bör med bubbel och fyrverkerier och ett nytt år har tagit sin början.

Jag önskar att jag skålat i dessa underbara
champageglas från Eva Trio på tolvslaget.

(Källa: Bild från Google)

Inga kommentarer: