måndag, februari 25, 2008

Ny vecka - nya tag


Efter att ha varit sjuk igen under förra veckan ska det bli skönt att komma igång igen med friska tag. Härlig vecka med endast tre arbetsdagar men det kan lätt bli fler tror jag. En kollega till mig säger att måndagar är den bästa dagen att vara ledig på och ja, jag kan nog hålla med. Man slipper definitivt måndagsångesten.

Ska beställa klipptid för det behövs. Känns bäst att göra det innan resan för efteråt vet jag inte om jag vågar visa mitt slitna hår för en frisör.
Imorgon börjar bokrean. Har förbeställt lite böcker hos Bokia redan och i morgonbitti innan jobbet ska jag till Åhlens för att köpa två bakböcker av Linda Collister.
På lördag blir det middag hos goda vänner.


- Två kalasoutfits för de kalas som varit i februari.

Inga kommentarer: