tisdag, juli 29, 2008

Jobb, kändisspotting & massa sol

Dålig uppdatering men när det är så fint väder går det inte att sitta vid datorn. Har jobbat hela helgen och det har varit mycket som hänt.


I torsdags var jag, S, mamma och pappa på Sofiero för att se Paul Potts. Ingen favorit men det var helt ok. En härlig sommarkväll var det i varje fall och vi åt massa gott.
I helgen har jag spottat årets första kändis på båten. "Teliapappan" tog en tur med sin familj. Man sympatiserar så med honom i reklamen att det var en lättnad att se honom med en stor familj. Jobbigt egentligen att man ser honom som sin rollkaraktär :)
I lördags var jag en liten tur på festivalen efter jobbet. Tycker festivalen i sig är ganska tråkig men sällskapet var desto roligare. Detta året kunde man åka en helikoptertur för 300kr, det ska jag göra nästa år om de har det då också.
Igårkväll var jag, A och L ute på Hamnkrogen och sen på Svea. Trodde inte vi skulle gå ut riktig men hem kom jag först halv fyra i morse.
Har även varit en tur till stranden och ätit glass.

Den här klänningen är defenitivt en favorit och har används flitigt i helgen.

Inga kommentarer: