söndag, juli 20, 2008

Paket x2

Har precis varit och hämtat två paket som kommit och har verkligen längtat efter dem.

Det första kom från Ljuva ting där jag köpt en sockerskål från Presentverkstan samt två vägglyktor i form av vita glashjärtan från CN Presenter. E-shoppen hade 10% för ett tag sedan och lyktorna har jag tittat på här i Helsingborg också. Nu var de redan 20 kr billigare här + 10%. Dessutom skulle jag även köpa sockerskålen i augusti i en liten trädgårdsbutik som mamma och jag ska besöka men nu blev det billigare så här. Så även med tillkommande frakt sparade jag lite.

Det andra paketet innehöll Sex and the City-boken om filmen. Inhandlade den från Bokus. I boken finns allt om filmen och innehåller därtill massor av bilder från filmen. En fröjd för ögat.

Inga kommentarer: