måndag, augusti 18, 2008

Helgen

Helgen gick allt för fort. Vi åkte hem till mina föräldrar för att fira pappas födelsedag. I present fick han en infravärmare och grillbestick av oss. Var riktigt nöjd med vad jag kom på, för det börjar bli svårt nu att hitta på saker till honom.
Vi åt riktigt god oxfile som legat vakumförpackad så den blev riktigt mör. Tårta serverades och innan vi kom dit på lördagen åt vi varma baguetter på Zekes - ett måste när man är i stan. Massa gott helt enkelt.

På söndagen var vi först på en kattutställning innan vi tog tåget tillbaka. Om jag någonsin köper en raskatt, (vilket jag inte tror, tycker bättre om bondkatter) så ska det vara av rasen Somali eller Brittisk korthår. Superfina!

Har även hunnit med att rensa upp ordentligt här hemma nu. Har haft massa urklipp överallt och nu köpte jag till slut tre mappar där jag ska lägga ner allt i. Har också klippt ut det jag ska ur fem tidningar som jag hade liggandes...

Inga kommentarer: