söndag, juli 01, 2007

Gammal favorit

Har varit hemma hos föräldrarna i helgen. God mat, trevlig shopping och uppassning så klart. Köpte bl.a. spelet "Med andra ord" som är jättekul, särskilt på en förfest när man fått lite i sig.

Bytte i alla fall till en annan väska och ska nu byta tillbaka till min "arbetsväska" så jag kom på att det är ett gyllene tillfälle att, även för mig, damma av den gamla favoriten "Inside my bag". Här min väska:

  • Väska från David Jones- köpt på Lundbergs handskar och väskor.
  • Bok "Höga klackar" av Anna Maxted- ganska bra, har inte riktigt kommit in i den riktigt bara.
  • Plånbok från Boxca- även den köpt på Lundbergs handskar och väskor.
  • Kalender- min lilla svarta från Bokia.
  • Busskort- Skånetrafikens busskort är väl använt.
  • Nueva läppsyl- kan absolut inte leva utan det och har dem lite överallt här hemma.
  • Rosebud Strawberry- från Rosebud Perfume Co, doftar och smakar underbart.
  • Hjärtformad spegel- en ( 10 el. 12års någonting) present från min farbror med familj.
  • MP3-spelare- skulle inte kunna åka någonstans utan den.
  • Mobil- Nokia 6080 som jag fick i julklapp.
  • Dessutom har jag nycklar, tuggummi, tandtråd och en penna med mig.

Inga kommentarer: