tisdag, december 11, 2007

I mina drömmar



Önskelistan till tomten är redan lämnad men jag har två sorters önskelistor. Den som lämnas iväg är den "lilla" och det här är den stora drömönskelistan.

* Köksassistent från Kitchen Aid, hos Bagaren och kocken. Säljs i massor av färger, jag vill gärna ha denna cremefärgade som matchar mitt nya durkslag.
* Trucker Girl halsband från Asos. Har velat ha det i evigheter.
* En bil är något jag vill ha så mycket. Drömbilen är en Bentley Continental GT. Eller varför inte en Rolls Roys Phantom. Men en helt vanlig bil fungerar också bra.
* Hårkur från Philip B är något jag hade behövt nu på vintern när mitt hår blir statiskt och tråkigt. Finns att köpa hos bl.a. eleven.se.
* Snygga stövlar att ha varje dag är något jag saknar. Dessa vill jag beställa från duoboots.se.
* Sist men inte minst vill jag ha en snö över jul och nyår.


(Källa: Eget collage med bilder från ovanstående länkar samt Google)

Inga kommentarer: