lördag, september 27, 2008

Den ultimata koftan?

Det blev en liten shoppingrunda idag även om jag inte fått min lön än. Det är rimligt irriterande att få den först den siste när man jobbar i Danmark.
I varje fall var jag bl.a. på Gina Tricot där jag provade dessa byxor med en dragkedja ner till på benet. Tyvärr så är jag mellan två storlekar så det blev inget köp. Provade också denna smutsrosa tunika, den fanns inte i min storlek så den fick också bli. Väldigt snygg färg tycker jag det är, piggar upp bland de mörka färgerna nu på hösten. Istället blev det en t-shirt som fick följa med hem. Vidare på MQ föll jag direkt för den här koftan. Lite dyr nu innan löning men med en rabattcheck så var jag tvungen att ha den. Sen hade den helt säkert inte funnits kvar. Är så svårt att hitta sköna, snygga koftor med rätt längd så jag var bara tvungen. Ett litet minus är att den är kort i armen men jag tänkte att jag ju kan köpa sådana vantar som är lite längre att ha under. Snyggt och praktiskt. Och man vet att man har gjort ett bra köp när man använder det direkt vilket jag gjorde idag när jag skulle ner och hämta kinamat. Provade också en tröja med snygga knappdetaljer men prioriterade bort den för koftan.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Åh, vilken fin kofta du har köpt.
Zann.se

Me and you sa...

Tack, jag är verkligen jättenöjd med köpet:)