söndag, september 21, 2008

Veckan som gått

Denna veckan har bara flugit förbi. Den började med två dagars kurs på Lo-skolen i Helsingör. Man får alltid så mycket och god mat när man är på kurser och detta var ingen undantag. Efter det körde jag hem till mina föräldrar och stannade över en natt. Jag skulle ha ett möte med min bankkvinna för att bl.a. starta ett pensionssparande (vuxenpoäng till mig). Gjorde även lite andra ärende men ingen shopping denna gången, tyvärr då jag tycker Kristianstad är en mycket bättre shoppingstad än Helsingborg. I fredags åkte ett 20-tal (borträknade är de som redan befann sig på plats) från jobbet till varvet i Fredericia för att hämta hem båten. Resan i sin helhet tog ca 16 h, trött var jag när jag väl kom hem.
Nu har jag avslutat veckan med två dagar hemma fyllda med glass, godis och en hel del film.
Jag tog äntligen tag i och hämtade ett paket som legat och väntat på utlämningsstället. I det fanns en tavla som jag budade hem på Tradera. Säljaren driver bloggen Vitt är vackert och pysslar en hel del, bl.a. gör hon sina egna tavlor samt skriver på brädor. Jag bad henne göra två brädor till mig som tyvärr har de inte kommit upp än, först imorgon tror jag. Fina blev de och jag är jättenöjd.

Inga kommentarer: