måndag, september 08, 2008

Med bil

Så var det gjort. Känns lite surrealistiskt om jag ska vara ärlig. Tänk att jag (och S) faktiskt har köpt en bil. Imorgon ska vi hämta den, vår lilla Ford.
Det här med att ta ett beslut på plats är ovanligt för mig, som tjej (tror det är så för många) velar man fram och tillbaka och vill gärna tänka en dag eller två. Men det känns rätt och det är så härligt att äntligen ha friheten som en bil ger.

Igår packade vi ner båten då den ska på varv. I samband med det hade vi en sliskeövning. Kul att testa den på riktigt för det är ganska långt ner till flotten i verkligheten. När jag kom hem var jag helt slut och somnade på soffan i 2 timmar. Sen bakade jag scones när jag vaknat igen. I varje fall så är vi lediga i två veckor nu bortsätt från 3 dagar med kurser, med start imorgon. Då blir det parfymkurs på Lolland-Falster.

Liten bild från Google på en sliske då jag inte hade min kamera med mig för att föreviga vår övning :)

Inga kommentarer: