fredag, november 21, 2008

Helg och lussebullar

Så idag har vi då köpt den där dammsugaren. Skönt att ha gjort men tänk att dammsugarköp och matvaruhandling kan ta 2 timmar. Fredageftermiddag i affärer är inte så värst kul.
Köpte med årets första lussebulle hem, tyvärr var den inte alls god. Tänkte dricka glögg till den men det fick bli mjölk då jag tycker det är lite tidigt med glögg. Var det dumt av mig? Är det för tidigt att dricka glögg?
Sen har jag lyckats med något jag försökt göra många gånger under året. En stor bedrift för mig. Jag har slutat äta onödigt socker på vardagarna. Hela denna veckan har jag hållt mig borta från godis, kakor, glass och läsk. Nu fick det vara nog, efter ca 1 ½ år med godis och läsk varje dag, och det har inte varit svårt alls. Jag har ätit frukt och nötter istället.

-Stilren godisskål från Cocoon. Finns hos Pid.

Inga kommentarer: