torsdag, november 27, 2008

Min dag

Man ser kanske inte håret så bra men tröjan är den nya från H&M

Idag har jag klippt mig. Bara topparna eftersom håret äntligen börjar kännas långt men längre ska det bli.

Efteråt gick jag en runda på stan. Gick inom H&M eftersom de har 10% för klubbmedlemmar idag. Så eftersom jag ändå skulle köpa ett par tjocka strumpbyxor till klänningen jag ska ha på julbordet med jobbet och på nyår kunde jag lika bra göra det idag. Det blev dessutom en grå stickad tröja.
Inne på Gina Tricot köpte jag ett par jeans som jag tittat på ett tag.
När jag sen gick där så såg att Lagerhaus slagit upp portarna. Har hört att de skulle öppna men jag visste varken var eller när. Där inne köpte jag blockljus (öppningserbjudande ta 3 betala för 2) eftersom vi högkonsumerar det vinterhalvåret. De hade också min tekopp som jag velat ha jättelänge. Så det blir nog en sådan när jag fått lön imorgon.

Nu blir det lax och potatis till middag och efter det ska jag på bio med tjejkompisar.

Inga kommentarer: