måndag, mars 09, 2009

Garderobsrensning


Ok, såg precis Oprah och blev inspirerad att ta tag i rensning av garderoberna här hemma. S klagar på att jag tar all plats och det gör jag men vi har faktiskt inte tillräckligt med garderobsutrymme. Så nu kör jag till Biltema och köper på mig några plastlådor och förvarar kläder som inte används för ofta i källaren. Igen är det här med att ta tag i saker lite jobbigt men vad tar det, ca en timme kanske?
Ska bli skönt att få en överblick över vad jag har för kläder egentligen. Längtar till den dag då jag/vi har en walk in closet. En liknande Mariah Caryes garderob hade inte suttit fel, det är en mindre affär.


Bild från filmen En shopaholics bekännelser. Biopremiär 20 mars. Längtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

skulle behöva rensa min med. just nu ligger allt huller om buller.