söndag, mars 01, 2009

Utekväll


Åh, vilken kväll igår. Blev allt för full och åkte hem tidigt. Men kul hade jag intill dess.
Det var ju igår meningen att jag och C skulle ha vårt cocktailparty men våra gemensamma vänner, en riktig tjejkväll. Det blev inget av det för ingen kunde så istället bestämde vi oss för att själva gå ut. Det slutade med mig, C och fem killar åt, drack och spelade Singstar. Sen gick vi ut och dansade och därefter blev det lite för mycket för min del.
Man ser inte det så väl men C sminkade mig väldigt snyggt med gröna skuggor. Är också väldigt nöjd med min nyshoppade kjol, en tub som man kan göra både kortre och längre. Igår hade jag den kortare med högmidja.


Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Nu ikväll ska det ätas pizza - obligatorisk dagen-efter-mat. Gossip girl ska ses och sen blir det kanske Beck i sängen.
Idag har jag sett Den andra systern Boleyn. Handlar om Englands kung under 1500-talet, Henrik VIII. En vacker film om en grym historia. Om man tycker om brittiskt kostymdrama, som jag gör, är den underbar att se med alla dessa klänningar.
Under helgen har jag även sett 27 dresses. Lättsam och tjejig.

Inga kommentarer: