torsdag, mars 19, 2009

Himmelriket


Ett mycket snabbt inlägg här.
Idag var jag, Patricia och Linda i Höganäs för att besöka Patricias favoritbutik - Butiken. En mysig, shabby chic inredningsbutik. Hittade ett så fint kuddfodral men köpte det inte för jag vet inte vart jag skulle ha det. Om jag haft en läsfåtölj så hade det fått följa med hem.
Istället så körde jag inom city när jag kom tillbaka för att se om jag hittade något till mamma där men icke. För första gången vet jag inte vad jag ska köpa till henne. Riktigt irriterande.

När jag kom hem så surfade jag in på blocket för att kolla biljetter men hamnade istället på objekt som säljs av Himlarum. Åh, vilka fina saker. Tyvärr ligger den fysiska butiken i Trosa men de leverar med bussgods.
En provdocka har jag velat ha sedan jag var 19. Hade tänkt hänga min balklänning på den. Koko, jag vet men jag vill ju ha den framme så jag kan titta på den. Nu får den inte plats men i ett framtida hem.
Men väggskåpet däremot tror jag man kan ha även ståendes på golvet och det hade jag mer än gärna köpt. Det tål att tänkas på.


(Källa: Eget collage med bilder från Himlarum)

Inga kommentarer: