torsdag, september 03, 2009

Härliga höst

Just nu är det uppehåll men regnet har duggat tätt här i Helsingborg. Mysigt faktiskt för då har man en ursäkt att sitta inne. Te och film har det blivit under eftermiddagen.


Jag har lovat mig själv att inte bli svart och grå i vinter för det blir jag så deppig av. Så mycket lila (som är hösten modefärg no 1), rött och annat glatt måste det bli.
Någon ny kappa/tunnare jacka behöver jag inte men om jag skulle köpa en hade det blivit en lila. En ny halsduk ska det bli i alla fall den här finns i många färger.
Ljus hör mörkret till och någon ny ljuslykta kan ju vara en idé att investera i. Jelly Bean har porslin i alla tänkbara färger, baristamuggarna är helt klart en favorit. La Redoute har erbjudandet ta 3 betala för 2 på skor. Jag hade nästan beställt de här ballerinaskorna i tre olika färger.


(Källa: Eget collage med bilder från ovanstående länkar)

Inga kommentarer: