söndag, september 13, 2009

Söndagstempo


Jobbade extra hela dagen igår så nu ha jag njutit av en lång frukost framför morgontv (förmiddagskomedier på Tv3). Hade så fruktansvärt ont i ryggen igår efter massagen. Hon sa att det skulle kännas som träningvärk men den smärtan, wow. På kvällen, samma dag, kunde jag inte ens sova på ryggen och igår inte luta mig mot en stol. Idag däremot känns det bättre, lite ont i axlarna bara.

Sitter nu och kollar in skönhetsprodukter. YSL har kommit med en ny foundation. Jag använder just nu den här och är supernöjd men eftersom jag har ganska fet hy och den här nya är anpassad till fet hy så kanske jag ska testa den. Svårt det där. Jag brukar inte byta när jag jag väl hittat någon jag är nöjd med. Samtidigt så vill jag testa mineralprodukterna för det har jag inte gjort ännu.


(Källa: Devote)

Inga kommentarer: