måndag, november 26, 2007

Julbord no 2, film och fest


Igår var vi och åt julbord på Tycho Brahe med ett vän till mig och hennes pojkvän. Det var riktigt trevligt. Tycker inte riktigt om att sitta i restaurangen som kund men det var trevligt.
Det var mitt andra julbord så här långt (ska äta fyra om jag går på alla), julbord no 1 åt jag förra veckan med de från jobbet/shopen. Även det på båten och sen vidare till Helsingör för några drinkar.

Vi har sett Illusionisten - ett romantiskt drama, den var riktigt bra. Spännande och man kunde inte veta vad som hände, att man inte gjorde det var det som gjorde hela upplevelsen för en. Magisk film med bra skådisar som Edward Norton och Jessica Biel.

Fest hemma hos en kollega har också hunnits med i helgen.
Nu ska jag sova.


(Källa: Eget collage med bilder från Google)

Inga kommentarer: