måndag, februari 09, 2009

Englas tävling


Hos Englas Showroom kan man just nu tävla om en resa för 2 till en storstad. Det är tillsammans med Airtours som hon gör detta och man ska på sin blogg motivera varför man ska vinna.

MOTIVERING
Jag vill vinna en cityweekend till London och ta med mig min pojkvän.
Just nu ser det ut som om vi inte kan få semester samtidigt i sommar vilket i stort sätt ödelägger hela sommaren och jag är ganska irriterad över detta redan nu. Så det skulle ju vara helt underbart att få åka bort en helg tillsammans. I augusti har vi dessutom varit tillsammans i 5 år och vilket bättre sätt finns där att fira detta än att överraska honom med en resa?! Utöver det så är hans bästa vän bosatt i London och då de inte träffas alls ofta hade det varit en bonus att kunna ge min sambo en visit dit.

Åh, vad jag hoppas på vinst då jag är upp över öronen förälskad i London med dess puls och tempo. Men med en speciell storstadscharm då britterna är väldigt trevliga.


(Källa: Airtours)

Inga kommentarer: