måndag, februari 23, 2009

Wanted


Funderade verkligen på att investera i en ny dator i slutet av förra året men la ner det pga av pengabrist. Tänkte att jag klarar mig med den jag har ett tag till även om den har ett par år på nacken. Men nu strejkar den. Då och då vill den inte som jag vill. Den startar inte, vägrar koppla till internet eller något annat likande. Detta är hur frustrerande som helst för mig som är smått beroende av internet.

Så nu då, vad ska man satsa på. Är de här mini-pc:erna bra? De har ju inget minne så allt måste sparas på ett externt men annars verkar det så nimt. Måste nog fundera lite på mitt behov, vad jag ska ha den till. Bara surf och nöje - då funkar en mini-pc fint, eller nöje plus arbete - då kanske man ska satsa på en ordentlig pc.


(Källa: www.ubergizmo.com)

Inga kommentarer: