måndag, februari 02, 2009

Måndagsunderhållning

I helgen blev det kalas för mig och syster. Önskade mig inte någonting alls så jag fick många presentkort och en del kontanter. Så det tackar jag för.
Förkylningen vill inte riktigt ge med sig men idag gjorde jag en runda på stan ändå.

Skulle se om H&M hade fått in kavajen från tidigare inlägg och det hade de. Såld var den också men det gjorde inget för den var inte riktigt jag och dessutom hittade jag en annan istället som jag köpte. Den gör sig inte rättvisa på bilden dock.

På Gina Tricot hittade jag en vit lite längre t-shirt med slag på ärmarna samt en tunika i samma tyg, även den med slag på ärmarna plus knappdetalj framtill.
På MQ var där inte mycket vårnytt. 1/4 av butiken huserade vårkläder och i 3/4 var där fortfarande massa rea.
Jag köpte också en ny burk chai te och så slog jag till på det exklusiva teet Kusmi tea. Tänkte prova förpackningen med 5 olika sorters grönt te. Definitivt en lyx jag inte unnar mig annars.

Inga kommentarer: