onsdag, april 28, 2010

Coffe table books


Här är tre coffe table-böcker jag har som jag faktiskt glömmer bort. Det blir inte att jag bläddrar i dem allt för ofta då det inte funnits tillfälle jag behövt dem. Men det kommer nog.

Fina är de i alla fall och jag gillar tanken om att de finns där. De är som följer.
* Min bok om bröllop kommer snart till användning hoppas jag. Innehåller massor av fina bilder och allt annat man kan behöva tänka på inför ett bröllop. Evy Jonsson heter författaren och boken heter Bröllop: inspiration, glädje och flärd.
* En inredningsbok är väl bra att ha tänkte jag men har tyvärr inte tittat i den så mycket. Mycket på grund av var vi är i vår bosituation. RUM får en att se sitt hem på ett nytt sätt och visar på nya lösningar och ger mycket inspiration.
* Fest: om svar anhålles av Micael Bindefeld. Boken om hur man styr upp en fulländad fest.

Inga kommentarer: