fredag, april 16, 2010

Ett par för varje tillfälle

Man kan aldrig få för många skor. Aldrig någonsin. Det spelar ingen roll hur många par jag har för jag känner ändå ibland att jag inte har ett par för tillfället.

Dessa skor hade jag inte behövt men velat ha inför sommaren för att ha till varje tillfälle och humör.

* De första längst upp till vänster vill jag verkligen ha. Jag har inga sandaler utan bruka leva i ballerina under sommaren. Men dessa är perfekta både till jeans, shorts och kjol.
* De klumpiga kilklackarna är underbara. Vill så gärna har ett par man kan inte försvara ett köp.
* Ett par grövre boots har jag länge letat efter men nu när jag köpt de andra är inte de här lika aktuella.
* De färglada kilklackarna vill jag också gärna ha att variera med till sommaren. Behöver inte vara just dessa men samma typ av sko.
De andra tre paren är inget jag direkt vill ha men visst hade de fått flytta in så jag garderat mig.


(Skor från Scorett och Asos)

Inga kommentarer: