torsdag, april 15, 2010

Klippt och klart


Jag klippte mig i morse. Det var ett tag sen och den sista månaden har man sett hur slitet det har varit i topparna. Men ja, nu är det gjort och det blev ingen stor förändring denna gången. Funderar på lugg men ska vänta till efter sommaren eftersom jag vill kunna få bort håret från ansiktet under de varma månaderna.

När jag kom hem så ville S också klippa sig. Så jag följde med honom ner till hans frisör och efter det gick vi inom Systemet på vägen hem för att köpa Amaretto till en kaka. Väl där fick S dagens komplimang då han nästan blev tillfrågad om leg. Det var en tjej på upplärning i kassan och hon frågade inte men hon den andra som stod bakom tittade på honom från det att han betalade till vi gick ut genom dörren. S är 30 i år och även om han var nyklippt och nyrakad hade jag inte misstänkt honom för att knappt ha passerat 20.

Inga kommentarer: