måndag, maj 14, 2007

Dagens låt & helgens insikter


Dagens låt är "Umbrella" med Rihanna ft. Jay-z






Vad jag har kommit underfund med under helgen.

* Jag saknar att ha vänner boende omkring mig.
* Melodifestivalen blir bara värre och värre, 99% skitmusik enligt mig.
* På helgen visas bara skräp på tv.
* Allra sista avsnittet nånsin av OC visas på söndag. Får köpa serien på dvd.
* Jag vill resa till London nu! Kan inte vänta tills i sommar.
* Är trött på att vara "ledig".
* Sandra, det spelar ingen roll hur ofta du "flyr" utomlands, jag vänjer mig inte. Saknaden är lika stor varje gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju mig!! (om det duger...) ;)

Marlenesblogg sa...

VAAAAAAA? Skämtar du aprillo med mig? Hur F*N ska jag överleva utan OC? Tror inte mina öron.. Är det verkligen sista avsnittet någonsin? Jag kommer ihåg att jag har skrivit på en protestlista mot det en gång.. trodde de ändrade sig pga mig juh.. Nähä.. Vilken skit. Om du köper boxen så kan vi kanske ha OC-kvällar ihop..? ;)
Håller med.. Schlager EM suger..
Kram

Marlenesblogg sa...

Halloo.. Ja, det röda är väl fina!? I love them! =). De hade Converse på Stadium för 399 kr i helgen, eller t.o.m söndags.. annars kostar de 599.. Du skulle ha passat på då!
Kramis
Hur gick det med jobbet förresten?