måndag, maj 21, 2007

Helgens strapatser

Helgen har varit både lugn och full av saker att göra. Fredagen var lugn och skön med god middag och final av Top Model hemma hos mamma och pappa. Min favorit Caridee vann.

På lördagen bar det iväg till EM för att titta på soffan, som äntligen kommit in, till mitt inredningsprojekt.
På kvällen gick jag ut på Grand, där jag inte varit sen jag var 17-18, med Josefin, Sanni och Anna-Maria. Hade så fantastiskt roligt även om det inte blev tillräckligt med tid på rnb-golvet...





Foto från Grands hemsida.


Den här tog jag när jag kom hem, men orkade inte ta så många
eftersom jag var för rund under fötterna för att stå still.








Igår gick sista avsnittet av OC, det var sorgligt att det är slut men ett bra avslut på det hela tycker jag ändå att de gjort.



Inga kommentarer: