tisdag, maj 15, 2007

Min första kampanj

Idag har jag fått min första kampanj från Buzzador. Det är en produkt från Malaco, deras nya sort "Truly". Smakerna som kom var Exotic Affairs, Berries in love, Fruits for two, All in a spinn samt Sweet and salty. Så jag kan väl börja marknadsföra redan här...
Malaco Truly innehåller:
* 30% mindre socker
* Äkta fruktjuicer och äkta laktitsrot
* Endast färger från naturen och inga konstgjorda sötningsmedel

Med posten kom också film från Lovefilm, Marie Antoinette som jag längtat efter att få se.

4 kommentarer:

Marlenesblogg sa...

Mmm.. guud så gott! Är det ett jobb du har fått? Kul i så fall!

Me and you sa...

Nej,inget jobb. Man anmäler sig på buzzador så ska man marknadsföra produkter som man blir utvald till genom mouth-to-mouth och att man får smaka/testa produkterna.

Marlenesblogg sa...

jaha.. vad häftigt.. det kanske man skulle kunna göra?!

Anonym sa...

Gott!!!