söndag, maj 11, 2008

Första barbenta dagen 2008

Igår var jag i Tyskland med min syster och hennes kompis Camilla. Vi handlade in till systerns student så det blev en del. Fick med mig eget också för den delen, så nu klarar jag mig ett tag. Trodde dock inte att det skulle ta hela dagen men jag var borta i ca 11 timmar. Mest synd var det för dem andra när de skulle köra hem och tog av på fel motorväg och körde mot Göteborg istället för Stockholm...

Idag har jag varit och hälsat på Patricia och Rickard tillsammans med Linda. Var ju tvungna att se den nästan nyfödda. Söt men skrikig. Nej, det var synd om honom att det var så varmt idag, inte lätt att vara så liten. Våra presenter matchade i alla fall då jag hade köpt kläder med en noshörning på och Linda köpt ett gosedjur föreställande ett lejon. Vi gav det tillsammans men ingen visste vad den andra hade köpt så det var lite kul att det blev djungeltema för oss bägge.
Invigde också min nya klänning från H&M idag. Trivs riktigt bra i den, definitivt ett fynd.

Inga kommentarer: