torsdag, maj 15, 2008

Glass, shopping och annat trevligt





Det var inte meningen, inte alls faktiskt. Men å andra sidan har jag letat ett tag efter ett par. Så idag efter att ha hört andra som köpt dem så gick jag till MQ och köpte ett par beiga chinos från märket Stockhlm. De är lite långa därför ska jag lägga upp dem så jag kan ha dem nere också men nu i sommar blir det nog mest uppvikt. Har egentligen inte råd denna månaden men nu är det gjort. Åh, lite ångest får jag allt. Ska inte tänka på det så, jag ville ju ha dem. Har också tagit en liten promenad med S via kärnan för att äta glass innan vi gick in till stan.






S har varit ledig i veckan medan jag jobbat. Därför har jag blivit bjuden på riktigt god mat i dagar två. Första dagen blev det en köttbit tillsammans med bakad potatis. Andra dagen blev det frikadeller med hemmagjord potatissallad. Helt fantastiskt att han har stått och gjort den helt från botten! God var den också, jag som inte brukar äta potatissallad. Idag åt vi upp resterna. Verklig vardagslyx!

Inga kommentarer: