lördag, maj 24, 2008

Lördag


Känns som jag bara tjatar om det sköna vädret men man vänjer sig så snabbt vid fint väder. Blev i alla fall väckt i morse av att de ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba extra idag och imorgon. Kunde inte riktigt överskåda att jobba idag eftersom jag var så trött när de ringde så jag tackade bara ja till en vakt imorgon. Alltså desto mer anledning att ta sig ut på en promenad idag, sagt och gjort vi gick till Kärnan och njöt av solen i gräset.

Kom hem för att precis se slutet på det danska kungabröllopet och färden till slottet där festen hålls. Efter det lagat middag - nypotatis och lax - för att nu titta lite halvt om halvt på Eurovision song contest.


Fotona är tagna med ca fem minuters mellanrum men det kan man knappt tro på ljuset då solen gick i moln. Lite för varmt med mörka jeans insåg jag men jag trodde ju inte det var så varmt ute. Ser inte klok ut jag vet...

Inga kommentarer: