tisdag, maj 20, 2008

Hemma igen

Så var man hemma igen. Sov hela bussresan hem och gick i säng tidigt söndag för att orka jobba måndagmorgon. Försov mig ändå en halvtimme men hann i tid till jobbet. Trött som aldrig förr. Har vilat upp mig idag men det tar några dagar innan kroppen kommer igen märker jag.

Kul var det i alla fall. Eller fredagkväll var inget vidare för många gick och lade sig tidigt och lördag dag så tittade jag, Anna och Daniella inte på fotbollen utan badade i badlandet. Vilket jag trodde skulle vara lika stort som Lalandias men var pytte, så det var inte heller något vidare. Sen började det regna... men lördagkväll var riktigt kul under den stora middagen. God mat, fri bar och en del dans. Trodde aldrig att det skulle hända men jag, Anina och Caroline hamnade dock i styrmännens stuga och satt och pratade till halv fem på morgonen. Trevlig avslutning på kvällen men inte lika trevligt att ta sig upp fyra timmar senare för frukost innan avfärd.



Idag har vi varit i Helsingör en tur. Vi åkte de nya Sundsbussarna över för att testa dem. Gungade ganska mycket fast de knappt blåste men fina är de. Gjorde ett snabbt ärende på banken sen köpte vi grönsaker och en kaka att äta till efterrätt. God men verkligen mäktig. Vi var även inom parfymeriet Creme de la creme för att dofta på Cleanparfymerna. S har tjatat om den parfymen sen vi flög till Egypten och nu äntligen köpte han den. Själv har jag doften Shower fresh sen tidigare och det är verkligen en favorit men nu såg att jag vi även kan köpa Fresh laundry genom vår skeppshandlare och där får vi 25% rabatt. Så då måste jag ju passa på. Tyvärr blev det inga rosor men det får bli till nästa gång.

Inga kommentarer: