fredag, oktober 10, 2008

Helg

S har precis åkt iväg till Nyborg för att hälsa på sin syster med familj och lite kompisar. Själv vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra i helgen förutom att pyssla hemma.


Har aldrig handlat från Cosas men de har massor av fina saker. En strykbräda i normalstorlek hade ju inte varit helt fel, denna kommer från danska Isabella Smith som själv har underbara saker i sin webbshop.
Champagneglasen är på kampanj just nu och den klassiska bänken Frälsis hade stått bra framför ett fint litet radhus.
Bland nyheterna såg jag att man tagit in keramikmuggar från Skarp kalligrafi. Jag älskar deras grejor och man kan bl.a. köpa brädor hos Cosas. Själv så beställde jag ju min bräda från deras hemsida och den är så nöjd med.




(Källa: Bilder från Cosas)

Inga kommentarer: