söndag, oktober 26, 2008

Vitaste jul

I veckan fick också Cosas in lite julsaker i sortimentet. Jag tyckte om de här julkulorna och särskilt i grått. Men mest av allt den söta skylten från Skarp kalligrafi. Hon gör så mycket fint och detta är en ny favorit.

Själv köpte jag det första julpyntet redan i september och nu i fredags blev det en andra sak. Kanske lite tidigt men jag var tvungen för jag hade inte kommit tillbaka till det första stället innan jul och den andra hade helt säkert tagit slut.

Så i fredags blev det fina bokstäver i vitt som jag ändå hade tänkt köpa via nätet men då bara ordet jul. 149 kr på Village.


(Källa: Eget collage med bilder från Cosas och Google. Foto Sofie)

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Nu kan du vinna ett valfritt smycke från Dreams of Pearls hos mig ;-) Välkommen!!