torsdag, oktober 16, 2008

Köpenhamn

Vi skulle hämta semesterpengar åt S igår i Köpenhamn. Efter vi varit och hämtat ut checken gick vi och fotade den mest turistiga bilden i Danmark. Jag har aldrig varit vid sjöjungfrun så det var ett måste nu när vi ändå var ute på Österbro. Synd bara att det var så trist väder men tur ändå för där var bara en handfull turister då.
Sambon ska köpa en Mac så vi tittade på lite olika modeller på Magasin. Själv hittade jag ett par skor där men jag tror inte de fanns kvar i min storlek. Däremot köpte jag tre baströjor med rund hals (som är helt omöjligt att hitta här i hgb) och en kofta från Zara.

Innan vi åkte hem köpte vi varsin smoothie. Jag valde Pick me up med smak av hallon, äpple och banan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni ser ut att ha haft en skön dag över sundet!
Längtar till Kph.