lördag, oktober 11, 2008

Morgonstund har guld i mun?


Inte idag i alla fall. Molly håller en vaken på natten och så ska hon upp tidigt på morgonen. I natt ville hon ut sista gången vid halv två ungefär och sen igen lite över sju imorse. När inte S är hemma och tar "nattpasset" med henne så är det inte kul. Är inte så trött men kom inte upp då jag planerat att stiga upp.

Nu ska jag baka muffins, både choklad och citron blir det. Efter det ska det tvättas och städas, ska också ringa Sandra idag. Saknar henne massor men snart kommer hon hem. Jag vill och hoppas att jag kan åka över och hälsa på henne nästa år, gärna till halloween eftersom jag drömt om att fira en halloween i USA sedan jag var tolv år ungefär.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar jag fick smaka...
Men, som ni håller på med kissemissen. Jobbigare än att ha spädbarn jue! ;)Men det är bra då blir ni inte chockade när den tiden kommer till er!

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Ville bara önska dig lycka till i min lilla tävling.
Kram Lotta