tisdag, juli 28, 2009

God morgon...


...eller förmiddag. Är igång med tvätten.
Vaknade någon gång när det började ljusna i natt, vågade inte titta på klockan. Tror det var då jag hade drömt min "mardröm" om att en kvinna börjat tvätta på min tvättid. Det som hör till historien är att igår åt jag lunch med mina föräldrar och ett par vänner till familjen på hotellet Trivas på Råå. Där berättade jag bland annat att jag diskuterat med en del personer i tvättstugan om vilka tider som gäller. För det har hänt en del gånger att folk tagit min tvättid eller varit kvar i tvättrummet in på min tid. Jag blir tokig, tycker det är väldigt respektlöst.
Så resultatet av att jag berättade om det igår och att jag hade tid nu på morgonen var nog min dröm, vill jag intala mig. Haha.

Idag ska jag till Mellbystrand igen för att träffa Sandra. Om en vecka åker hon igen men sen så hälsar vi ju på henne i Oktober.


(Källa: Photobucket)

Inga kommentarer: