lördag, juli 18, 2009

Tråkdag


Tog inte ett enda foto igår men dagen spenderades med bästa Sandra som äntligen kommit på besök från Usa, i en månad, tillsammans med sin amerikanska pojkvän. Vi låg på stranden även om det var disigt och på kvällen åt vi middag på en restaurang här i Helsingborg.

Idag har jag verkligen mått konstigt. Varit hängig, deppig och trött. Det har nästan känts som att jag inte varit närvarande i min kropp utan reagerat långsamt på allt. Det är bra nu men innan idag kändes det läskigt.
Det har regnat i stort sätt hela dagen så jag tog en tur till Väla - som alla andra. Köpte knappar och tråd till mitt pysselprojekt men hittade sen inget kuddfodral som fungerade, varken på Hemtex eller Ikea. Jakten går vidare efter det perfekta materialet och den bästa färgen.

Inga kommentarer: