lördag, juli 18, 2009

I'm so excited!


Igår när vi låg på stranden så pratade vi om vår resa. Vi ska nämligen bo hos dem tre nätter i slutet av vår resa. Över Halloween - min dröm. Jag är så uppspelt och förväntansfull över detta att jag håller på att dö. Som ett barn, jag vet men åh, vad jag har längtat efter detta.

Det här med kostymen jag har vridit och vänt på i evigheter känns det som. Jag har varit inne på Rödluvan, drottningen från Alice i underlandet samt Marie Antoinette. Men nu står det mellan två kostymer - Humla eller Corpse bride.
Jag vill helst vara bruden men då vill jag ju att S är brudgummen. Han gillar inte den idén så mycket men jag ska hjärntvätta honom så han till slut säger ja:) Inspirationen är så klart Christina Aguilera och Jordan Bratman.
Fast humlan är också härlig om jag är på det humöret. Ska nog köpa bägge två dräkterna. Kan ju alltid användas hemma på någon maskerad.



(Källa: Google)

Inga kommentarer: