fredag, december 26, 2008

Annandag jul

Två fria dagar och mycket julmys har det blivit. God mat och många fina paket. Väldigt glad och nöjd med allt. Önskar dock att jag varit ledig även idag så jag hade kunnat fira med min farmor och farfar, sen så hade det också gått ner lite mer julmat.

Träffade bästa Sandra igår som äntligen är hemma från USA. Åh, vad kul att träffas, tyvärr åker hon snart igen. Men planer finns på att åka över till hösten, mer specifikt till Halloween. Åh, tänk om. Det hade varit en barndomsdröm som gått i uppfyllelse. Bäst att inte hoppas för mycket och jinxa det.

Den här klänningen surfade jag förbi och jag hade väldigt gärna velat ha den på nyår. Till det mina höga lackskor, lilla hatten (eller vad man ska kalla det) och ett bälte i midjan. Från McQueen i alla fall.


(Källa: Bilder från Martha Stewart och Netaporter)

Inga kommentarer: