lördag, december 20, 2008

Julmys

Idag har vi varit hemma hos S syster för att lämna julklappar. I morgonstressen glömde vi julklappen som vi köpt som hans syster ska ge till sin sambo. Så här precis före jul går det väl inte att skicka den och grantera att den kommer fram i tid så det blir för S att köra hela vägen dit igen på måndag. Suck, man blir ju för trött på sig själv när sådant händer.


Vi fick i alla fall hem S första babyalbum, det över hans första år. Har inte sett så många bilder på honom som bebis. Vi var lika till sättet som små på några punkter, vi var bägge två oftast glada men hysteriska när vi inte fick vår vilja igenom.
S var redan då ( från 3 års ålder) väldigt generös och hjälpsam men ärlig det var han inte. Skrattade så mycket när jag läste det för jag kan se det framför mig hur han har gjort något busigt och sen "ljugit" om det när han blev tillfrågad.
Just nu tittar jag på Love actually, en av de mysigaste julfilmer tycker jag.

Inga kommentarer: