lördag, december 06, 2008

Utöka samlingen


Så här i vintertider vill jag oftast bara mysa hemma i mjuka kläder med film och te. Så här är ett litet plock av boxar som jag vill ha i samlingen.

* Lite nostalgi med Sune. En box med både Sunes jul och Sunes sommar.
* Gossip girl har jag verkligen fastnat för. Säsong 1 finns nu på dvd.
* Den ultimata boxen. Sex and the city-serien i en skolåda. Den har jag redan och ses om och om igen.
* Desperata hemmafruarna fortsätter att underhålla. Säsong 4 behövs för att fylla på samlingen.
* En samlingsbox med säsong 1-4 av sjukhusserien Greys anatomy.
* Den kritikerrosade tvserien Big Love om polygamisten Bill Henrickson och hans tre fruar har gjorts i 2 säsonger. Jag längtar efter fortsättningen.
* Tim Burton är en fantastisk regissör och hans animerade Nightmare before christmas är en perfekt julfilm för vuxna som vill fly in i sagovärlden för en stund.
* Slutligen älskade OC som tyvärr lagts ner. Hela serien på en box som kan avnjutas om och om igen.


(Källa: Eget collage med bilder från cdon)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är rätt roligt att dem har gjort SATC- serien som en skolåda :D